onskanskarlek

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Jennifer och Elina Novell - 27 januari 2012 22:34

- Okey .. tack

-Tack förvadå ?

-För att du vågade bevisa för henne att du inte gillade henne ist för att forsätta..

-Men det är en till sak du måste veta .. Sa han med en duster röst.

_____________________________________________________________________________________________________

Jag tittade förvånat på honom och vart lite orolig över vad han skulle svara ..

-Vadå ?

-Jag ska .. Flytta.

-Va?

Jag kände hur all lust gick ur mig , Nejj inte flytta !

-Hur långt bort ?

-Ungefär en timme med bil..

Nu vart jag så ledsen att jag inte kunde hindra tårarna så jag lät som sakta glida ner för min kind. Han satte sig brevid mig och kramde om mig. Tänkt att personen jag älskar och sviker vänner för ska flytta. Han kramade om mig länge och det verkade som om han aldrig tänkte släppa. Jag kände hur mitt smink klumpade till sig och jag tittade upp på honom. Om han inte var så duster hade han säkert dött av skratt eftersom jag såg så kul ut men iställe torkade han bort lite med sin tröja och kysste mig långsamt. Jag hade fortfarande lite skuldkänslor efter att ha svikit Jennifer , Jag måste bli vän med henne ! Jag kan inte leva såhär.  Jag och Fredde satt tyst i några minuter innan han sa:

- Jag kommer hälsa på dig ofta , Okej ?

- Jag kommer inte klara mig om du inte gör det..

-Jag lovar , okej ?

-Okej  ..<3

Sedan tog han sitt huvud närmare mig och kysste mig. Han la sig över mig och vi myste lite i sängen.


*Jennifers perspektiv*

Tänk att han inte gillade mig .. Vem ska jag prata med nu ? Jag tänkte efter en stund och kom på att jag fortfarande hade Erik och bestämde mig för att ringa han . Det gick tre toner innnan han svarade:

-Aa ?

- Hejj det är jag Jennifer

- Hej gumman ! Kan vi träffas  ?

- Visst jag ska bara fixa mig

- Ok , Jag kommer och hämtar dig om en halv timme ok ?

- okey

-Hejdå

- hejjdå !

Jag började leta efter ett par shorts och en snygg tröja att ha på mig ..

   

Jag titade mig i spegel och tyckte om outfiten .. Jag kanske skulle ha den i skolan nåndag .

Sedan torkade jag bort lite smink som jag hade glömt tvättat bort igår. Och sminkade mig lite lätt.


 

NNär jag precis var klar hörde jag knackingar på yttedörren, Ja sprang ner för att öpnna och Där stog Erik lika glad som vanligt vi kramades lite snabbt och började gå ut till bilen. Han hade en vit bil , rätt snygg.

Han hade lånat den från sin pappa.

-Vart ska vi ?

-Det får du se . Sa han med en liten busig röst.

Efter att ha åkt i ungefär en kvart så sa han åt mig att blunda. Jag gjorde som han sa och jag kände hur han stannade bilen och öppnade dören åt mig . Han tog tag i min hand och höll sin hand på mitt huvud så att jag inte skulle slå huvudet i bilen. Han ledde mig till en stol och jag satt mig ner sedan sa han att jag kunde öppna ögonen och jag gjorde som han sa . Jag kände hur jag blev varm i hela kroppen när jag såg var hela överraskningen var . Aww så gulligt av han !

___________________________________________________________________________________________________


Inte så långt men kommentera vad ni tycker ! - Steffi


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards