onskanskarlek

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Jennifer och Elina Novell - 18 januari 2012 17:43

Onskans Kärlek
___________________________________________________________________________________________________

Blöja och sandlåda var början på Jennifer och Elinas vännskap. Deras bästa plats var just sandlådan där dom satt och lekte i flera timmar när dom var små. Dagarna gick och dom blev bara äldre och äldre.


"Jennifers perspektiv"
Solen sken in i mitt sovrums fönster som brändes i ansiktet
. Jag kisade med ögonen och bliv bländad. Jag blev irriterad på sig själv för jag inte hade dragit ner persiennerna innan jag somnade igår kväll. Mobilen ringde och såg att det stog Elina på displayen.
(Samtal):
Elina: - Hej, skulle inte vi träffas i parken för en halvtimma sen?
Jag: - Hej, förlåt men jag vaknade precis.
Elina: - Jaha, men jag går hem och vänta så länge då. Hejdå.
Jag han inte säga någonting innan Elina la på. Jag hoppas att hon inte bliv sur på mig.
Jag hoppade in i en varm och skön dusch. Efter att jag klev ur duschen så lindade jag runt en handduk om mig och gick till garderoben. Skulle precis ta tag i min favorit tröja.
 

Som min mobil pep till. Jag tittade och säg att jag fick ett sms av Erik
"Skulle du och Elina komma på mitt poolparty..."
"Jag vet inte hur det blir, men om jag och Elina inte har några planer så kommer vi ;)"
"Bästa, puss<3"

Jag fick ett stort leender och läste "puss" om och om igen. La undan mobilen och fortsatte att välja ett par skinnshorts.

Messade Elina och sa att hon kunde gå till parken nu. La mobilen i bakfickan och tog på mig ett par converse och små joggade till parken.

''Elinas Perspektiv''

Jag kom fram till parken och såg att Jennifer satt på en gunga och rista med en skon i sanden. Jag var lite små irreterad på henne att hon inte hade kommit tidigare men orkade inte bry mig om det nu. Jag gick fram till gungan och hon började prata direkt:

Jennifer: - Erik frågade om vi ville hänga med till hans poolparty ikväll, kan du?
Jag: - Jag tror det..

Jennifer: - Kom igen ! Erik snackade nånting om hans polare som skulle haffa dig .. Vette fan ;)

Jag: - Haha okej okej !

Jag tänkte för mig själv vem den här killen verkligen var .. eller om det bara var nån metod som Jennifer hade för

att övertala mig.

Det blev iallafall bestämt att vi skulle gå på den där festen.

Jag och Jennifer skulle mötas hemma hos mig en halvtimme innan, Vi skulle lägga bådas saker i samma väska så vi

slapp konka på två väskor.

Jag hade en leopard mönstrad bikini och Jennifer hade en nästan likadan men fast rosa.

 

När vi kom fram var klockan runt nio och det var rätt mycket folk där. Jennifer drog direkt till sin kompis Erik vid baren. Jag lämnade våran väska vid en solstol och när jag vände mig upp igen och där stog en okänd kille bara 10 centimer från mig. Han var så grymt snygg att jag kände att mina kinder höll på att brinna upp.Han öppnade munnen sakta och sa :

- Skulle du vilja ta ett dopp ? ..
___________________________________________________________________________________________________

Hoppas ni tycker den var bra. vad tror ni att Elina säger? Kommenter gärna och sprid bloggen vidare ;)

Av Jennifer och Elina Novell - 18 januari 2012 17:22

Heej, tyvär så kan man inte ha med åäö i bloggtiteln så det är därför som det står "..karlek"
Kapitlet kommer om någon timma, hare bra :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards