onskanskarlek

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Jennifer och Elina Novell - 20 januari 2012 16:35

Jag såg att han hade brottom, Så jag sa : - E du stressad ? Han tittade bort mot poolen och sprang ifrån mig.Jag vart jätte förvånad och fortsatte gå upp.

___________________________________________________________________________________________________

När jag kom upp svängde snabbt in på toan. Som tur var det ingen där. När jag var klar gick jag ner till Erik igen och han var väldgt nyfiken på vad planen var. Men jag tänkte inte berätta det riktigt än , för då kommer det inte funka.

Jag tog ett glas , jag visste inte egentligen vad det var jag drack men jag vågade inte fråga. Jag gick mot poolen och såg inte Elina nånstans .. Jag gick in och frågade en av hennes kompisar ,Moa, om hon visste vart Elina hade tagit vägen . Men Moa visste såklart inte. Jag kollade runt lite i huset men hittade henne inte , Jag blev orolig och små sprang till Erik och berättade att Elina var bort och att jag inte kunde hitta henne någonstans . Erik undrade vart jag hade sett henne sist och jag sa att hon var i poolen med Fredde. När jag sa ordet Fredde sken Erik upp som en sol. Jag fattade ingetning så kollade på han med en undrande blick.

: - HAHAHAHAHHAHA Den jäveln , asso, Jag trodde han drev! sa erik

: - Va ? Vadå drev .. ? sa ja

: - Han sa att han tyckte Elina va as het blablabla och att han skulle haffa henne ikväll annars skulle jag få 500 spänn.

Jag vart förvånad men lite lättnad , för då borde ju Elina vara med Fredde någonstans .. frågar var bara vart ?

:- Har du hans nummer ? frågade jag

: - Aa .. Här 07*******


*Elinas Perspektiv*

Jag trodde jag drömde..jag satt på sadeln bakom en grymt snygg kille ! Och jag trodde seriöst att han gillar mig =D

Jag var lite orolig över om Jennifer hade märkt att jag hade försvunnit , Men jag hoppades att hon bara hade kul med Erik. Vi skulle till sjön för ett snabb dopp .. Jag kom först på att vi egentligen hade en pool borta vid partyt när vi var framme , Men han ville väll bara vara ensam .. eller något. Han hjälpte mig av och parkerade cykeln olåst bland några sönder rostade cyklar. Han skek plötsligt : SISTEN I ÄR EN MEGA BÖG ! jag dog av garv när han sa det men börja springa allt vad jag kunde till sjön och hoppade i med en plums . När jag dök upp insåg jag att jag hade förlorat men bara skrattade och börja simma nära honom. Han tog sina armar om min midja och jag la mina händer runt hans hals och vi kollade in i varandras ögon länge. Jag trodde jag var i himmlen men bara för att jag inte skulle bli för närvös ( som jag alltid blir när killar har riktigt fina ögon ) Så började jag stänka vatten på han. Efter några minuter frågade han om jag vågade möta honom i en dykar tävling ! Jag antog utmaningen och ställde mig redo. Han skrev 1..2...3 ! Vi dök i och jag kände hur vattnet stänkte upp i mitt ansikte och hur min kropp vart omringade av små små bubblor. Jag tyckte att det var så underbart att jag glömde att svänga upp och fick pllötsligt en hård duns mot mitt huvud jag såg sakta sakta hur ytan kom längre och längre bort , Och det blev mörkare och mörkare när jag plötsligen hörde ett Skrik...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards