onskanskarlek

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

-Kapitel 9-

Av Jennifer och Elina Novell - 24 januari 2012 23:06

Jag skulle precis kyssa henne men hon avbröt det och sa:
- Du det är skola imorgon och jag måste hem, för klockan börjar bli mycket.
Jag nickade som svar. Hon reste sig upp och skulle precis ta hennes skor när hon plötsligt ser att hennes skor är borta.
______________________________________________________________________________________________________


"Jennifers perspektiv"
Jag fick panik.
- VEM FAN HAR TAGIT MINA SKOR?
- Synda att man inte kunde ringa den, sa Fredde och flinade
- Det är fan inte roligt! Jag behöver mina skor nuuuu!
- Lugna ner dig sötnos.
Jag lugnade ner mig och tog ljupa andetag. Jag fick en kram medans. Han är så otroligt gullig mot mig, varför skrek jag på honom? Han pussade mig lätt på pannan. Den mjuka och gosiga pussen jag fick av honom gjorde så jag blev avslapnad. "sätt dig ner en stund och tänk vart du la dina skor" hörde jag Fredde viska i mitt öra. Jag satt min ner på samma stol jag satt på innan.
- Nå, har du kommer fram till någonting?
- Eeem... Hallen la jag mina skor, den dess har inte jag rört dom.
- Men har inte Elina tagit som?
- Nej, det går inte för jag hade skorna på mig när hon försvan.
- Men jag kan ta och ringa henne.
Han tog upp sin IPhone 4s och ringde Elina. Snacka om att jag var avis att han hade en IPhone och inte jag.


"Elinas perspektiv"
Min mobil ringde än en gång.
"Samtalet"
- mm, sa jag bara
- Hej, har du sätt Jennifers skor
- Ringer du mig för att fråga om jag har sätt Jennifers skor?
- Ja, har du det eller inte. Han verkade inte byr sig hur jag måde eller någonting. "Hallå?"
- Nej, det har jag inte. Jag försökte låta lite ledsen men han gick inte på det.
- Okej hej då, sa han bara och la på i mitt öra.
Jag gick ner till mamma och la mitt huvud på hennes knän.
- Har det hänt någonting gumman? sa hon och smekta mitt hår.
____________________________________________________________________________________________________
Det är kapitlet blev inte allt långt, man jag måste lägga min nu. Puss och kram - Lollo 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer och Elina Novell - 27 januari 2012 22:34

- Okey .. tack -Tack förvadå ? -För att du vågade bevisa för henne att du inte gillade henne ist för att forsätta.. -Men det är en till sak du måste veta .. Sa han med en duster röst. __________________________________________________________...

Av Jennifer och Elina Novell - 26 januari 2012 18:04

jag gick ner till mamma och la mitt huvud på hennes knän. - Har det hänt någonting gumman ? sa hon ______________________________________________________________________________________________________ * Elinas perspektiv* Jag svarade att all...

Av Jennifer och Elina Novell - 24 januari 2012 16:59

Jag visste inte vad jag skulle säga för det var nog sanningen .. Jag hade nog börjat gilla fredde lite för mycket. jag orkade inte stanna kvar i samma rum som henne och gick ut från rummet. Jag gick ner till Fredde och sa förlåt att jag hade kommit...

Av Jennifer och Elina Novell - 24 januari 2012 14:02


Jag gick egenom en liten skog när jag fick ett sms.Jag tittade fort och hoppades att det var Jennifer.Det var det inte utan sms:et var från Fredde som undrade vart jag var. ''jag kommer ;) ''. När jag precis sände det såg jag han i ett litet hörn och...

Av Jennifer och Elina Novell - 23 januari 2012 20:28

- Vart är pappa?- Han var tvungen att jobba idag, sa mamma med en besviken röst.Jag sa ingenting utan bara gick och satt mig. Vi började prata om allt möjligt. Jag pratar om allt med mamma. Sen frågade mamma en jätte konstig fråga som jag inte bered ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards