onskanskarlek

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Jennifer och Elina Novell - 19 januari 2012 17:16

När vi kom fram var klockan runt nio och det var rätt mycket folk där. Jennifer drog direkt till sin kompis Erik vid baren. Jag lämnade våran väska vid en solstol och när jag vände mig upp igen och där stog en okänd kille bara 10 centimer från mig. Han var så grymt snygg att jag kände att mina kinder höll på att brinna upp.Han öppnade munnen sakta och sa :

- Skulle du vilja ta ett dopp ? ..
_____________________________________________________________________________________________________
Onskanskärlek 2

Jag tittade förvånat på honom. "Är det han som är Eriks kompis?
Jag: - Visst.
Men jag var tveksam. Jag tog bort tröjan, byxorna och skorna. När jag ställde mig upp igen så hörde jag "WOW". Jag kollade ner så att han inte skulle se att jag rodnande. Vi hoppade ner i polen och skvätte vatten på varandra. Jag tittade på honom och så att han hade blåa ögon och det var nog dom vackraste ögonen jag någonsin sätt. Han närmande säg sitt huvud mot mig, han var så nära att jag kunde höra och känna hans tunga andetag. Jag hörde harkel och vände mig om, där stog Jennifer med ett stort leenden.
Jag gick upp från vattnet och tog tag i Jennifers har hårt och drog henne till ett litet hörn.
Jag: - Vad gör du?
Jennifer: - Vad har jag gjort nu då?
Jag: - Jag var ju jätte nära på att få ett strul! Jag blev väldigt irriterad på Jennifer
Jennifer: - Jaha, så du har fixat en dejt själv då?
Jag: - Va, är inte det där Eriks kompis? :O
Jennifer: - Nej, men han är snygg, så jag tycker att du kan ta Erik så tar jag han.
Jag: - Verkligen inte. Jag hittade honom först. Du får ta Erik eller Eriks kompis eller någonting.

Jag riktigt förbanad nu och var nära på att ge Jennifer en örfil.

"Jennifers perspektiv"
Vadå att jag inte får honom. Jag ska ha honom och så är det, eller ska jag vara så dum?...
Jag sa bara "okej" och gick därifrån för jag hade en plan. Jag gick bort till Erik och frågade vart han kompis var.
Erik: - Han ska vara här någonstans, varför underbar du?
Jag: - Jag har en plan :D
Jag gick ifrån Erik innan han sa någonting, för han fick inte veta min plan. Jag var på väg upp till övervåningen, precis när jag skulle ta första trappsteget så knuffade någon till mig. Jag vände mig om och sa "VA I HELV...".
"Ojj förlåt". HJÄLP VAD HAN ÄR URSNYGG!
Jag: - Det gör ingenting.
Främling: - Bra, det var inte meninge.
Mellan oss var det pinsam tystnad i några sekunder.
Främling: - Hej, jag heter Fredrik.
"OMG, JAG TROR JAG DÖÖÖR"
Jag: - Hej, jag heter Jennifer.
Jag såg att han hade bråttom, så jag sa "Är du stressad?" Han tittade bort mot polen och sprang ifrån mig. Jag bliv jätte förvånad och fortsatte att gå upp.
____________________________________________________________________________________________________
Förlåt för att kapitlet blev kort, men jag har inte tid med att göra ett långt kapitel. Kommentera och sprid bloggen vidare. är inte så nöjd men jag orkar inte bry mig ^^ - Lollo 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards